ניהול ועד בית נכון

בשנים האחרונות עולה הצורך לטיפול חיצוני או במילים אחרות להתערבות של חברה חיצונית בנושאים הקשורים בוועד הבית. לכל בניין מגורים בו גרים יותר ממשפחה אחת ישנו תקציב וועד בית.


מה זה ניהול ועד בית חיצוני

בדיוק כפי שעושות חברות ניקיון משרדים בניהול ותחזוקה שוטפים של משרד, כך מבצעות חברות ניהול ועד בית חיצוניות את עבודתן:

הוועד דואג לכל צרכי הבניין המשותפים, כלומר לא לצרכים של כל דירה אלא לצרכים של אותם המקומות בבניין בהם כולם עושים שימוש, כמו למשל חדרי המדרגות מבואת הבניין (הלובי) , גינת הבניין ועוד.

טיפול ותחזוקה של מקומות אלו עולה כמובן כסף, כסף שכל אחד מדיירי הבניין אמור לשלם וועד הבית אמור לתקצב אותו עבור משימות התחזוקה.

הבעיה המרכזית היא שתמיד ישנם דיירים שאינם משלמים במועד את תשלומי הוועד, או שמסרבים לשלם כלל או אינם יכולים לשלם, וכך קורה שמשימות טיפוח ותחזוקת הבניין נדחות או אפילו אינן מבוצעות.

מדוע חברת ניהול ועד בית היא הפתרון המושלם

הפתרון שמביאה איתה חברת אחזקת מבנים או אחזקת בניינים הוא פתרון פשוט. במקום שאחד הדיירים יהיה יו"ר הוועד ויטפל בכל נושאי התחזוקה והאחזקה בבניין באמצעים הדלים העומדים לרשות וועד הבניין, מגיעה חברה חיצונית לה יש כלים נרחבים ויכולות וכמובן ניסיון בטיפול בבעיות כמו גביה וכיוב', וגם את כח האדם לטפל בבעיות שכאלו. בנוסף, חברת אחזקת מבנים טובה תשיג שירותי ניקיון במחירים אטרקטיביים, שירותי שיפוץ ותיקונים במחירים אטרקטיביים.

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *