שטיחים ובייחוד שטיחים במשרדים הם מקום מחבוא ענק ללכלוך, אבק וחיידקים. רובנו לא מודעים לכמות הלכלוך הנמצאת ממש מתחת לרגלנו באותו שטיח מקיר לקיר המצפה את רצפת המשרד שלנו וגורם לנו הרגשה חמימה ונעימה.

אחד היתרונות של שטיחים מקיר לקיר מודרניים בייחוד במקומות מסחריים בהם השימוש בשטיחים נרחב כמו למשל במשרד בו מתהלכים עשרות אנשים במשך שעות היום, הוא ששטיחים כאלה מעוצבים "לא להראות מלוכלכים" סיבי שטיח עבים ורווחים גדולים ביניהם גורמים לאבק וללכלוך "לשקוע" אל עומק השטיח וכך בעצם לא להראות על פני השטח, אולם האם מראית עין מספיקה?

צריך להבין היטב כי שטיחים הם בית גידול לחיידקים ובקטריות וחוסר טיפול וניקיון בשטיח יכול לגרום לבעיות בריאותיות רבות על פי מחקרים שנעשו בחו"ל, ניקוי תכוף של שטיחי המשרד אינו עניין לבחירה, כחלק משירותיה של חברת הניקיון למשרד שלכם דירשו שירותי ניקיון לשטיחי המשרד ובכך תשמרו גם על רמת הגיינה גבוהה וגם, כמובן על בריאותכם ובריאות העובדים והשוהים האחרים במשרד.

כיום ניתן אף לשלב שירותי בישום תעשייתיים לשטיחי המשרד וכך להרוויח גם בישום למשרד לאורך זמן בנוסף לניקיון השטיחים.

חברת ניצוץ מעניקה שירותים מלאים של חברת ניקיון במרכז הארץ בכל הערים והישובים הסמוכים.

מעבר להיגיינה ולבריאות, שטיח לא נקי משרה אוירה לא נעימה במשרד. שטיח מוכתם בכתמי קפה או קרוע ובלוי ואפילו משופשף מאד נותן הרגשה של ישן ולא מודרני ועלול אף כדרך אגב להשפיע על האוירה במשרד בדיוק כשמגיע לקוח לסגור עסקה.

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *