כל בעל עסק יודע שהרושם הראשוני שלקוח מקבל על העסק שלו, הוא זה שסביר להניח יקבע בסופו של תהליך את תוצאות העסקה אם תהיה כזו, זו גם הסיבה שבעלי עסקים רבים משקיעים לא מעט כסף במלבושים וחליפות יוקרתיות, רכבים ומשרדי במקומות יוקרתיים.

ממש כפי שלא תיגשו לפגישה עם לקוח בחליפה דהויה או לא נקיה, כך גם לקוח המגיע למשרדכם, ייהנה ויתרצה יותר מחברה השומרת על ניקיון וסדר מה שמצביע גם על איכות המוצר או השירות שאותה חברה מספקת.
אם בעבר נהגו בעלי משרדים לשכור את שירותיו של מנקה כזה או אחר שיסתובב לו במשרד וידאג לניקיון, הרי שהיום שירותי ניקיון משרדים לחברות ומשרדים הפכו לנושא רציני הרבה יותר הכולל בתוכו שלל שירותים נלווים החל באב הבית האחראי לתחזוקה שוטפת וכלה בהשבחה שיפוץ והדברה כשירותים משלימים לשמירה על רמת ניקיון גבוהה במשרד.

אם כן מהי חשיבותו של משרד נקי?

ראשית נעמוד על ההיבט הבריאותי של משרד נקי. המשרד שלנו הוא המקום בו אנו מבלים את רב שעות היום, מגיעים למשרד בבוקר עם תחילת היום ורובנו יוצאים מן המשרד ממש לקראת סוף היום, לכן היגיינה במקום שכזה היא ראשונה במעלה. אבק המצטבר לו בפינות המשרד יכול לגרום לבעיות נשימתיות, כלי אוכל ושתייה לא נקיים יכולים לגרום לזיהומים כאלה ואחרים וישנם עוד לא מעט בעיות בריאותיות שעלולות להיגרם כתוצאה מאי שמירה על היגיינה במשרד.

ההיבט השני הוא כמובן היבט ההרגשה ומצב הרוח במשרד. משרד נקי הוא משרד נעים. משרד המשרה אוירה נעימה על צוות העובדים וצוות המנהלים במשרד, כפי שכולנו יודעים כבר היום, אוירה נעימה מגבירה את פריון העובדים בעבודה. מחקרים אף מראים כי אוירה נעימה השוררת במשרד מגדילה את תפוקת העובדים בעשרות אחוזים!!! כך שהתשלום עבור שירותי ניקיון בעצם משלם בעד עצמו.

היבט נוסף הוא הרושם כלפי לקוחות וספקים. באירופה כבר הפנימו והבינו את חשיבות הסדר והניקיון ואפילו מוסכים עובדים בחלוקים לבנים מה שמשרה על הלקוחות הרגשת ביטחון ורוגע ובסופו של עניין גורם ללקוחות לחזור וללקוחות חדשים לבצע עבודה באותו מוסך. בכל מקום שלא נפנה אנו פוגשים את היבט הניקיון והסדר המשפיעים עלינו בכל החלטה עסקית או החלטה בכלל. למשל, לא תיכנסו לאכול במסעדה בה הרצפה מטונפת, לא תשכרו את שירותיו של עורך דין שמשרדו אינו נקי ומסודר ובטח שלא תיכנסו שנית לקליניקה של רופא שיניים או קוסמטיקאית שלא נראים מצוחצחים למשעי.

אם כן, ניקיון בסופו של דבר שווה פרסום, ממש כמו שאנו משקיעים בפרסום כך חשוב שנשקיע בניקיון וסדר בצורה רצינית שהרי הפרסום מביא את הלקוח למשרד, והניקיון סוגר את העסקה!

זקוקים לחברת ניקיון משרדים בתל אביב? לייעוץ חינם צרו קשר עכשיו!

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *