עם בוא השנה החדשה, אספנו מספר טיפים ועצות לניקיון משרדים, עסקים ובניינים.

בתור חברת ניקיון יש לנו את הניסיון והנהלים לטפל בעבודות ניקיון ואחזקה גדולות ככל שתהיינה בכל מקום.

להלן מספר עצות וטיפים לניקיון לשנה החדשה

האצילו סמכויות

לא משנה אם מדובר בבית, בבניין או במשרד, האצלת סמכויות היא פעולה שלרב האנשים קשה מאד לבצע אותה ובלעדיה עבודת הניקיון הופכת קשה ולעתים אף בלתי אפשרית.
חלקו רשימות מטלות לכל אחד מבני הבית\עובדי המשרד או העסק ודאגו שהפעולות הרשומות תהיינה בנות סדר גודל דומה על מנת שאיש לא ירגיש מקופח, גם ילדים קטנים יכולים לעזור לאסוף ולהעביר צעצועים ושאר חפצים קלים ולסייע בעבודת הניקיון.

ניקיון תנור \ אובן טוסטר או מיקרוגל

יום לפני היום המיועד לניקיון, דאגו לרסס בסוף היום את התנור \ אובן טוס או המיקרוגל בספרי מתאים ושכחו ממנו, החומר (ברב המקרים מסיר שומנים כזה או אחר המתאים לניקיון המכשיר) ימיס את השומנים ולמחרת, ניגוב קל יספיק על מנת להסיר את ה"לכלוך הקשה מן המכשיר".
גם במשרד, בדרך כלל האוסן טוסטר מטונף מחימום אריזות אוכל, צלחות ובכלל שאריות אוכל שנאפו והתקשו, ריסוס יום לפני יעשה את עבודת ניקיון האוסן לקלה עד חסרת משמעות.

קופסת צדקה

לא, הכוונה אינה לקופסה עבור מטבעות, כי אם קופסה בה תשימו את כל הדברים שאינכם צריכים אבל "חבל לזרוק", בסיום יום הניקיון תמיד תמצאו למי לתת את הקופסה, לא משנה אם מדובר בבגדים, מכשירי חשמל ישנים רהיטים או כל פריט אחר שפשוט היה לכם חבל לזרוק.

שטיפת כלים

שטיפת כלים היא עבודה ששנואה על רב האנשים (השפויים :) ), רחיצת הצלחת לאחר הארוחה הופכת את עבודת שטיפת הכלים לקלה ביותר שכן כל הלכלוך הקשה לא נדבק לצלחת, דאגו ל"חוק שטיפת צלחות לאחר הארוחה" בבית או במשרד כל אחד שוטף את צלחתו לאחר הארוחה – גם אם יש לכם מדיח כלים – שטיפת הצלחות תשמור ותאריך את חיי מדיח הכלים.

באדיבות חברת ניקיון משרדים ניצוץ

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *