ניקיון בתים לאחר שיפוץ | ניקיון דירה מקבלן | ניקיון דירה לפני אכלוס | ניקיון אחרי שיפוץ של עסקים ומשרדים

ניקיון דירה חדשה

כשאנחנו מחפשים חברת ניקיון רצינית שאפשר לסמוך עליה בניקיון דירה חדשה עבור משימות ניקיון יסודיות בבית, במיוחד עבור ניקיון דירה לאחר שיפוץ דירה כללי או עם קבלת המפתחות לדירה חדשה, יש לבחור חברה אמינה ששמה הולך לפניה, כזו שתבצע עבודה מצוינת ויוצאת דופן.

ניקיון דירה חדשה

המטרה שלנו היא שהבית יהיה נקי, מבריק, מחוטא ומלא בריחות נפלאים ונעימים

זה נכון גם לגבי ניקיון הפאנלים ברצפה אבל גם בתוך המסילות וגם ניקיון יסודי של כל הפאנלים שלמעלה כדוגמת דלתות וכדומה – כי אין דבר יותר מאכזב מלגלות ששילמת כסף עבור ניקיון דירה לאחר שיפוץ שכולה מאובקת במקרה הטוב, ועדיין למרות כניסתכם לבית או לעסק אתם נדרשים להמשיך ולנקות במקום לפרוק ציוד או ביצוע כל משימה חשובה אחרת בעת הזו.

חשוב לשוחח עם מכרים או חברים ולקבל המלצות עלינו. כל לקוח של חברת ניצוץ יאמר שקיבל שירות מצוין ורמת ניקיון בסטנדרטים גבוהים ביותר. חוות הדעת החיובית וההמלצה על חברת ניצוץ, היא חד משמעית.

ניקיון דירה לאחר שיפוץ 

לאחר שמבצעים שיפוץ נרחב בדירה, הכולל עבודה של בעלי מקצוע בתחומים רבים כמו נגרות, ריצוף צביעת קירות הבית, התקנת מוצרי אינסטלציה חדשים עבודות גבס ועוד, הבית בבלגן אחד גדול. כל בעלי המקצוע הללו נעזרו בצבעים, טיח, רובה, עץ וחומרים נוספים והשאריות נותרו בכל מקום בדירה. מצבה של הדירה לאחר שיפוץ מחייב לבצע בה ניקיון יסודי ביותר כדי שאפשר יהיה לגור בה.

חברת ניצוץ היא חברה ותיקה ומקצועית בתחום ניקיון דירות לאחר שיפוץ. לעובדיה ידע וניסיון רב באופן הניקוי הנכון של כל פריט ופריט תוך שימוש בחומרי ניקיון איכותיים.

חברת ניקיון לאחר שיפוץ

נציג החברה שמגיע לראות את הדירה המשופצת טרם העבודה, מסכם מראש עם בעלי הדירה אילו מיקומים יש לנקות ובאילו נקודות יש לבצע טיפול באופן יסודי, מה מועד הביצוע ומה העלות הסופית של כל העבודה.
בחברת ניקיון ניצוץ העלויות נקבעות מראש עבור ניקיון בתים לאחר שיפוץ כך שאין הפתעות במהלך הניקיון והעובדים לא יבקשו סכומי כסף נוספים שלא סוכם עליהם מראש.

ניקיון דירה לפני כניסה / אכלוס – שיטת העבודה של ניצוץ

שיטת העבודה בניקיון דירה לאחר שיפוץ ידועה היטב לכל אחד מהעובדים המנוסים המגיעים לבית הלקוח. הנטל מתחלק ביניהם באזורים השונים של הדירה וכל אחד מהם מבצע ניקיון יסודי, צחצוח, גרוד שכבות צבע שנותרו על הפאנלים והמרצפות או כל צורך אחר שיותיר את המקום מבריק. הם מבצעים את המיטב בעזרת חומרי ניקוי מעולים וייעודיים שהם מביאים איתם.

פוליש בניקיון דירה חדשה לפני אכלוס

הצוות הלוגיסטי של ניקיון בתים לאחר שיפוץ דואג מראש שיהיה ברשות צוות העובדים את מלוא הציוד, כלי העבודה, חומרי ניקוי כל המכשור כמו מכונה לליטוש והברקת רצפות, מלאי מספיק של מטליות ספוגים וכו' כך שלא יהיה דבר שיעכב אותם להשלמת המשימות כולן בזמן, כפי שנקבע מראש.

תשומת לב מיוחדת ניתנת לניקיון יסודי במקומות אקוטיים כך שלא יהיה זכר לשום חומר שנעשה בו שימוש בעבודות השיפוץ, כתמי צבע במקומות שונים על הרצפה ועל המשקופים, נסורת שנותרה מבנית ארונות המטבח, אבק רב, שאריות של דבק וכו'.

הצוות הוותיק והמקצועי שלנו לניקיון בתים אחרי שיפוץ צבר ניסיון רב ולכן יודע להתמודד עם כל תרחיש ופותר כל בעיה בשטח. המהפכה שעובר הבית מרגע תחילת העבודה ועד סיומה הוא כמו בסרט נע ובסוף המשימה, הבית מבריק, מצוחצח ומתאים לכניסתם של הדיירים לביתם המשופץ.

ניקיון דירה לפני מעבר – עבודה בלוחות זמנים מדויקים ותכנית עבודה מפורטת

בתום עבודות ההקמה על ידי הקבלנים השונים של הבית וטרם כניסת הדיירים לביתם החדש, נדרשת עבודת ניקיון בתים יסודית בכל אחת מפינות הבית. חברת ניצוץ נרתמת לעבודות אלה ומתכננת באופן קפדני עם בעלי הנכס את אופן ההתנהלות בעת ביצוע עבודות הניקיון והחיטוי בבית החדש.

צוות מיומן של חברת ניצוץ מגיע על פי לוח הזמנים שעליו סוכם, הם קיבלו תדרוך של מהות העבודה והדגשים המיוחדים שיש לשים אליהם לב בבית ספציפי זה. העובדים נעזרים בחומרי ניקוי איכותיים ובמכונות חדשניות כמו מכונת פוליש למרצפות, מכונת קיטור ועוד..

העובדים שלנו בעלי המיומנות הגבוהה, מחלקים את הדירה לכמה אזורים וכל אחד מהם מטפל באזור שעליו הוא אחראי. מתבצע קרצוף מסיבי של כל אחת מפינות הבית, הוצאה של כתמי צבע על המרצפות, הפאנלים והמשקופים באמצעות שפאכטל, שאיבה של כמויות האבק שהצטברו לאורך הזמן, מרוק וצחצוח של נקודות בעיתיות, ביצוע כמה שטיפות של המרצפות עד שהרצפה נקיה, מבריקה וללא שאריות של אבק או סגסוגת.

שימוש בחומרי ניקיון מקצועיים ומאושרים בלבד

עובדי חברת ניקיון ניצוץ משתמשים רק בחומרים שאושרו על ידי משרד הבריאות ובמכונות בעלות תו תקן ישראלי. בתום המשימה, הבית יהיה מבריק ומצוחצח ומוכן לכניסתם של הדיירים החדשים.

במקרים רבים ועל פי דרישת הלקוח, יבצעו אנשי השירות שלנו הדברה מקיפה הן בבית והן בחצר בסיום עבודת הניקיון.

11 סיבות טובות לבחור בחברת ניקיון לאחר שיפוץ ניצוץ!

  1. חברה אמינה המקיימת את הבטחותיה ללקוחות. בתיאום ניקיון בית לפני כניסה, מחליטים מראש על היקף העבודה, מועד הביצוע והעלות. כל מה שסוכם יבוצע ביום אחד או בכמה ימים על פי הצורך וסיכום הדברים. הסוקר מכין מראש לעובדים רשימה של מטלות ואת סדר הדברים לביצוע ביום ניקיון הדירה לפני האכלוס. חברת ניצוץ מפעילה פוליסת ביטוח כדי להגן על הלקוחות ועל העובדים במקרה של תקלות לא צפויות במהלך העבודה.
  2. חברת ניקיון מומלצת ביותר ע"י לקוחות פרטיים ועסקיים, בייחוד בתחום ניקיון לאחר שיפוץ של בתים, דירות ועסקים. ניתן להתרשם מהמלצות וידאו בערוץ היוטיוב שלנו וכן מהמלצות כתובות בעמוד הזה.
  3. השירות שלנו ייחודי, אדיב, סבלני וקשוב ללקוחות. אנחנו לא מתייחסים לכל הלקוחות כמקשה אחת אלא מבינים שעבור כל אחד מהלקוחות זה יום מיוחד של הכנות לקראת הכניסה לבית החדש או המחודש. כל פרויקט מתומחר על פי מצב התחזוקה הקיים והנראות הרצויה בתום ביצוען של המשימות הרבות.
  4. צוות עובדים איכותי, בעל ניסיון רב שיודע להתמודד עם הניקיונות הרגילים בניקיון דירה לפני מעבר וגם עם אתגרים לא פשוטים ולא צפויים כמו כתמי צבע על המרצפות שקשה מאד להסירם. כל כתם וכל בעיה מקבלים טיפול ייחודי והניקיון דירה לפני מעבר הוא ברמה גבוהה מאד.העובדים החרוצים מגיעים כדי לעבוד, הם בעלי מוסר עבודה גבוה, לא מבזבזים זמן יקר אלא מבצעים ביעילות את כל המשימות שהוטלו עליהם. למרות זאת, מנהלי החברה מגיעים באופן תדיר לבצע פיקוח ובקרה על צוותי העובדים כדי לטפל בנקודות נוספות או בדברים שהתגלו תוך כדי ביצוע העבודות השונות ברחבי הבית.
  5. החברה רוכשת רק חומרי ניקיון איכותיים בעלי תו תקן. עם כל החומרים הללו עבדו כבר נציגי חברת ניצוץ בעשרות פרויקטים כך שמדובר בחומרים יציבים שלא יגרמו נזק לריהוט, למרצפות או לכל חפץ אחר בבית. כל פעולה המבוצעת במסגרת ניקיון בית חדש היא בסטנדרטים גבוהים המהווים את נוהל העבודה הקבוע בחברה.
  6. בעת ביצוע ניקיון בית חדש או לאחר שיפוץ, נעזר הצוות במכונות תעשייתיות חזקות המותאמות לעבודות ניקיון קשות, מכונת פוליש, מכונה לחיטוי ומכונת קיטור. התוצאה של נראות הבית לאחר השימוש בטכנולוגיות הללו היא בית מבריק ומצוחצח.
  7. אנו עובדים בשיטה התואמת את צרכי הלקוח וביתו. תכנון כל עבודת ניקיון לאחר שיפוץ או עבודת ניקיון לקראת מעבר דירה הוא על פי מה שקורה בכל בית ספציפי. בכל נכס בוצעו שיפוצים אחרים ולכן הם מצריכים היערכות שונה. בבתים צמודי קרקע מתבצע גם ניקיון יסודי של החצר, המחסן, השבילים, איסוף כל העלים שנשרו ופירות שנפלו ונרקבו וכל צורך אחר הקשור לגינה ולסביבותיה.
  8. בניקיון בתים לאחר שיפוץ אנו נותנים תשומת לב מיוחדת לכל נושא החלונות, התריסים, המראות, מסילות הוויטרינות ומסגרות הרשת. כולם זוכים לניקיון ולהברקה ייחודיים ובסוף התהליך כולם זוהרים.
  9. משטחי פרקט או משטחי דק שהותקנו בחדרים או בחצרות זוכים ליחס מיוחד כי במהלך השיפוץ קיימת סבירות שהם התמלאו באבק רב. בניקיון דירה לאחר שיפוץ, העובדים שלנו מנקים כל פינה במשטחי העץ ויוצרים נראות נקיה, חדשה ובוהקת.
  10. דגש מיוחד אנו מעניקים לנושא החיטוי וההדברה. גם בניקיון בית חדש וגם בבית לאחר שיפוץ חייבים לבצע חיטוי יסודי ביותר נגד חיידקים בכל הכלים הסניטריים ועל כלי הפרזול המצויים בכל חדרי השירותים ובמטבח. במהלך העבודות שבוצעו בבתים, הצטברו עליהם כמויות עצומות של חיידקים שונים ולכן החיטוי הוא צורך בריאותי למען דיירי הבית. עבור לקוחות המעוניינים בכך, מתבצעת גם הדברה ברחבי הבית ובחצר נגד מקקים נמלים וזוחלים לא רצויים אחרים.
  11. המטבח הוא מרכז החיים בכל דירה ולכן חלק ניכר מזמן הניקיון מוקדש למטבח. ניקיון יסודי ביותר של ארונות המטבח הן בחלקים הפנימיים והן בחלקים החיצוניים שלו. טיפול מיוחד בשיש ובמשטחי העבודה הכולל חיטוי, הברקה וצחצוח. ניקיון של כל הכיסאות והשולחנות במטבח ובפינת האוכל.

בניקיון דירה לאחר שיפוץ, אנחנו מוציאים מהארונות את כל כלי האוכל, שוטפים אותם במים ובסבון, מנגבים את כל הכמות הנכבדה של הכלים ומחזירים אותם בצורה מסודרת ומאורגנת לארונות המטבח הנקיים.

להיכנס לבית נקי וריחני לאחר ניקיון של חברת ניצוץ הוא אחד הדברים המרגשים לקראת המעבר לדירה אחרי שיפוץ או לדירה חדשה. שיהיה בשעה טובה ומצלחת !

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *