עברתם למשרד/דירה חדש/ה או שיפצתם ואתם צריכים ניקיון כללי יסודי לפני האכלוס?

חברת ניקיון ניצוץ מעניקה שירותי ניקיון מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר ונותנת לכם אפשרות לקבל ייעוץ חינם וללא התחייבות.

למה צריך יעוץ חינם בטרם בחירת חברת ניקיון לפני אכלוס

בשלב הייעוץ אחד מנציגנו יגיע עד אליכם ויוודא שתקבלו מאתנו את כל המידע והפרטים הרלוונטיים בנוגע לשירותים שלנו וידאג להסביר לכם בדיוק את תהליך העבודה ומהי התוצאה הסופית אותה אתם אמורים לקבל.

מהו ניקיון לפני אכלוס?

ניקיון דירה לפני אכלוס  או משרד לצורך העניין, זהו הניקיון הסופי והרציני ביותר שנבצע אחרי כל עבודות הגמר המלכלכות כגון: תיקוני שפכטל, צבע, עבודות גבס וכו' וממש לפני ההובלה. הניקיון בדרך כלל יתבצע יומיים שלושה לפני שניכנס לבית או המשרד.

הקלטת שיחה אמיתית של לקוחה הממליצה על שירות ניקיון לפני אכלוס / לאחר שיפוץ של חברת ניצוץ

תגביהו את הווליום כדאי לשמוע אותה – לנוחיותכם תמללנו את השיחה על גבי וידאו

לעוד המלצות וידאו על שירותי הניקיון שלנו כנסו לערוץ היוטיוב של חברת ניצוץ ניקיון משרדים – תיהנו!

7# טיפים לבחירת חברת ניקיון לפני אכלוס / אחרי שיפוץ?

אין דבר מרגיז יותר מאשר להזמין בעל מקצוע בטלפון (במקרה שלנו חב' ניקיון), לסכם אתו משהו אחד ואז ביום בו קבענו מגיע אותו בחור (במקרה הטוב) או מישהו אחר (במקרה הרע), ומחליט שכל מה שסוכם בטלפון כבר לא רלוונטי ומעכשיו והלאה הכול יתנהל אך ורק לפי איך שהוא מחליט בנוגע למפרט העבודה וגם בנוגע למחיר. לכן הנה כמה טיפים חשובים כיצד נמנע מהסיטואציות המפתיעות והלא נעימות האלה:

  1. תמיד טוב לשאול ולקבל המלצה מחבר שכבר לקח את שירותיה של חברת ניקיון ובכך נקטין את הסיכויים להיתקל ב"חאפר" שינסה לסדר אותנו.
  2. חשוב מאוד לבדוק שאותה חב' ניקיון עובדת עם רישיון משרד הכלכלה ושיש לה את כל הביטוחים המתאימים למקרה ש……..
  3. בשיחה עם נציג/ת החב' זכותכם לבקש שיגעו אליכם לבית או למשרד כדי לראות את העבודה ולקבל ייעוץ ובכך תמנעו מהפתעות מיותרות.
  4. בפגישה עצמה נשאל כמה שיותר שאלות בנוגע לעבודה כמו: מי יבצע? איך יבצע? וכמה זמן זה ייקח?
  5. לאחר שאותו נציג ביקר אצלכם בקשו הצעת מחיר כתובה ומפורטת במייל/פקס ושימו לב כי ההצעה כתובה על דף עם לוגו החברה וחתימה של בית העסק.
  6. עם קבלת ההצעה בדקו כי כל הפרטים נכונים ושהמפרט שאותו קיבלתם בע"פ כתוב גם בהצעה ובמידה ולא בקשו מהנציג לתקן ולשלוח שוב וזו זכותכם המלאה אז לא להתבייש!
  7. וכעת כל שנותר הוא להתמקח על המחיר אך כמובן לעשות זאת בחוכמה ולבצע סקר שוק קצר לפני ההתמקחות.

מכשור מקצועי ומתקדם לניקיון דירה / משרד לפני אכלוס

ניקיון לפני אכלוס בד"כ מצריך שימוש במכשור מכני ומקצועי כגון: שואבי אבק ומים, מכונות ליטוש מכונות שטיפה ופוליש, סכינים וניירות שיוף שיש רק בחברות ניקיון רציניות שמכבדות את עצמם ואת הלקוח.

שאריות של צבע, רובה, בטון, סילקון, שומנים, דבקים תעשייתיים וכו' הם חלק מהלכלוך שאתו נצטרך להתמודד בשלב הניקיון שלפני האכלוס וכדי שנעמוד במשימה המאתגרת בחירה נכונה של חברת ניקיון תקל עלינו בדרך אל האושר.

בקיצור, החותמת האחרונה שתצטרכו לקבל לפני שתיכנסו לבית או המשרד החדש, ברגל ימין כמובן, היא התוצאה שתקבלו מחברת הניקיון ולכן בפעם הבאה שתצטרכו שירותי ניקיון לבית או למשרד חייגו למספר  050-7970110  וקבלו מאיתנו ייעוץ מקצועי עד הבית בחינם וללא התחייבות.

Recommended Posts