ניקיון משרדים איכותי

אם כן מה הוא ההבדל המהותי בין ניקיון לניקיון משרדים איכותי או ניקיון טוב? ישנן לא מעט סברות והשערות אולם כולן לוקות בחסר הגדרה. אחדים מאיתנו מעריכים ניקיון אבק ואחדים מאיתנו מחשיבים מטבח נקי ומסודר יותר

מאשר חדר ילדים מסודר למשעי, אולם האמת לאמיתה היא שניקיון הוא דבר די אישי ועצם הגדרת איכות הניקיון תלויה גם באדם עצמו, יחד עם זאת ניתן לשרטט מספר קווי יסוד לגבי ניקיון וכיצד אמור להיות מבוצע ניקיון יסודי וניקיון יום יומי.

חומרי הניקיון

אחד ההיבטים החשובים ביותר כאשר ניגשים לנקות הם חומרי הניקיון, חברות ניקיון רבות בוחרות לרכוש חומרי ניקוי זולים יחסית והתוצאה המתקבלת הינה בהתאם, חומרים לא איכותיים יפגעו מן הסתם באיכות הניקיון וכמובן שעלולים אף להזיק במקרים מסוימים לריהוט \ לרצפה ואף לבני אדם, לכן חשוב לבחור בקפידה או לבקש לדעת מבעוד מועד באילו חומרי ניקיון חברת הניקיון שלכם משתמשת ומה איכותם.

תדירות

כאשר אנו מזכירים תדירות איננו מתכוונים לתדירות ביצוע הניקיונות שהיא חשובה לכשעצה , אלא גם לתדירות החלפת חומרי הניקוי. אם למשל מנקים 5 פעמים בשבוע אבל חומרי הניקוי מוחלפים פעם בשבוע אין בכך כל תועלת, הלכלוך אינו נעלם כאשר מוסיפים סבון הוא עדיין נשאר בדלי. עדיף לנקות פעמיים או שלוש בשבוע אבל להשתמש בציוד איכותי וחד בכל פעם.

אסתטיקה

אי אפשר לשוות מראה נקי למקום שאינו אסתטי מלכתחילה, כלומר אם במשרד יש צבע מתקלף ורצפות שחורות שלא כתוצאה מלכלוך, לא משנה כמה נקיונות נבצע – התוצאה פשוט לא תהיה משביעת רצון כמו במשרד צבוע ואסתטי.

מבצע הניקיון

עובדי ניקיון, עוזרי ניקיון או כל שם שתבחרו – הכוונה למי שבפועל דואג לניקיון. לא פעם אנו נתקלים באנשים החושבים שכל אחד יכול לנקות באותו אופן, זה גם נכון, אבל התוצאה לא תהיה דומה. איש או אשת ניקיון העובדים בתחום ומכירים את החומרים הדרושים לכל עבודת ניקיון וכיצד לנקות כל פריט ורהיט עושים את ההבדל בין משרד מצוחצח למשרד נקי וסביר.

הלקוחות שלנו…

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *