סביר להניח כי כל בעל עסק או משרד מבין עד כמה סביבת עבודה נקייה תורמת לו לעסקים, ללקוחות ולעובדים. לקוח פוטנציאלי או קיים שמגיע למשרדי החברה מצפה למצוא סדר, ניקיון וארגון. במידה וכל אלו לא יהיו, ההשלכה לכך תהייה פשוטה מאוד: כישלון נחרץ ומיידי בעיני הלקוח וחשיבה שנייה האם כדאי לו להצטרף לארגון או עסק שההתנהלות שלו אינה מסודרת, מאורגנת ונקייה.

אי לכך ובהתאם לזאת, ברור לכולם כי שירותיה של חברת ניקיון משרדים זו עבודה הכרחית לכל ארגון ומשרד באשר הוא. ניתן בהחלט להוסיף לכך את תחושת העובד שמתנהל בסביבה אסטטית או מבולגנת. עובד שיעבוד בסביבת עבודה נקייה, חדישה ומאורגנת יוכל להעניק לעסק תפוקת עבודה גבוהה יותר לצד ההתרשמות שלו מהעסק בו הוא עובד, שכן גם עובד זוטר מרגיש בסביבת עבודה נעימה או עויינת. העויינות בעבודה אינה תמיד מילים או מעשים אלא גם סביבת עבודה כאוטית שמשפיעה על תהליך החשיבה וההתנהלות של העובד.

לבחור חברת ניקיון על פי הצורך

בטרם אתם מזמינים את חברות ניקיון המשרדים אליכם להצעת מחיר, אנא חשבו היטב מהם הצרכים שלכם ובקשו כי הם יתומחרו בנפרד ו/או בנוסף להצעת המחיר אותה חברת הניקיון מעוניינת לתת לכם. מדוע? משום שישנם חבילות ניקיון מוצעות שיתכן מאוד כי אינכם זקוקים לכל השירותים המופיעים בחבילה זו ומשום כך עדיף כי תוזילו את הצעת המחיר מאשר תרכשו שירותי ניקיון שוטפים שאינם הכרחיים עבורכם.

הקפידו על נושא תדירות הניקיון והשטיפה של המשרדים, לצד הקפדה מהו ניקיון עבורכם: האם להעביר מטלית על שולחנות העובדים? שטיפה מלאה או סמרטוט על הרצפה? שטיפה בימי חמישי? ניקיון המקרר? וכן הלאה.

טיפ נוסף: אם אתם זקוקים לחברת ניקיון משרדים בתל אביב כי המשרד שלכם ממקום שם, כדאי מאוד שתבחרו בחברת ניקיון המתמחה במשרדים ושהיא ממוקמת בעיר תל אביב.

המלצות של חברת ניקיון המשרדים

חשוב מאוד לבדוק את וותק חברת הניקיון ולבקש המלצות מלקוחות הנמצאים בסביבה הגאוגרפית של העסק שלכם. כך תוכלו להגיע פיסית ולהתרשם בעצמכם מרמת הניקיון ושביעות הרצון האמיתית של הלקוח של חברת ניקיון המשרדים איתה אתם שוקלים להתקשר בחוזה.

לאחר מכן נותר לכם להקפיד על כל הפרטים הקטנים בחוזה העבודה: ימים+שעות עבודה, ניקיון משרדים בערב או ביום, רמת הניקיון, מה מנקים, מהו זמן העבודה הנדרש, תדירות הניקיון של שירותי המשרד וכן הלאה.

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *